www.sparrow.czwww.sparrow.cz

czech english deutch poland

Tropické Hustopeče

Dalším dílem seriálu MMČR byla nejmladší soutěž v kalendáři Hustopečská Agrotec rally. V totálně tropických podmínkách, kdy teploty přesahovaly hrubě hranici 30°C odstartovali do tohoto závodu 4 posádky s podporou týmu SPARROW racing z celkových  42 soutěžních vozů. Milan Kneifel ve skupině A, Egon Smékal ve třídě N3 a třídu N2 zastupoval Michal Bartončík a premiérově i Pavel Řihák.

Ve  třídě A6 se dal čekal velmi napínavý souboj. Při pohledu do startovní litiny zde figurovalo 10 vozů a Milan Kneifel se Suzuki Ignis S1600 patřil určitě mezi favority.  Hned v úvodní sekci čtyř rychlostních zkoušek, se na čele pořadí třídy vytvořila silná skupina 5 vozů. Třídu vedl Blaťák s C2 S1600, druhý byl Skoupil s Fiatem a na třetím místě výborně začal Kneifel, který měl v té chvíli náskok na 4. Černého a 5. Vlčka 12 vteřin. Druhá sekce pátečních rychlostních zkoušek se jela již za tmy a Kneifelovi se výrobně povedly. Sedmý test vyhrál na osmém testu zajel druhý čas a když se přičtou i problémy Blaťáka na osmém testu byl pro tým SPARROW racing po první etapě velmi příjemný pohled na výsledky. Třídu A6 vedl právě Milan Kneifel, Skoupil ztrácel 3 vteřiny a třetí Černý vteřin skoro 15.

Na sobotu připravili pořadatelé tři rychlostní zkoušky a hned od začátku pokračoval ve třídě A6 velmi napínavý souboj. První dva testy vyhrál Černý, Kneifel byl druhý, třetí, čtvrtý, což znamenalo následující minimální rozestupy před závěrečnou měřenou sekcí třech rychlostních zkoušek. Vedl Černý, druhý Skoupil se ztrátou 2,2 vteřiny a třetí Kneifel ztrácel pouhé 0,4 vteřiny na druhé místo Skoupila. Bohužel pro Milana Kneifela se o výsledku z jeho pohledu rozhodlo na 12. a 13. rychlostní zkoušce. Právě na těchto dvou testech se zlínský jezdec nevyvaroval několika drobných chyb a následné ztrátě koncentrace. Jeho 2 rivalové mu ujeli o 12 vteřin a bylo prakticky rozhodnuto o jeho třetím místě ve třídě A6 a o pořadí na stupních vítězů ve třídě i skupině A. Poslední zkouška již ve výsledcích třídy A6 nic nezměnila. Skupinu A vyhrál celkově Brynda a na následujících pozicích se umístili vozy třídy A6.

 

Pořadí skupiny A – Agrotec rally Hustopeče

 

 

Poř.

St. č.

Jezdec / Spolujezdec
Vůz

Poř.

RZ čas
Penalizace

Celkový čas

Ztráta ved.
Ztráta před.

1

23

Brynda Petr / Palivec Š.
Renault Clio R3 

A/7
1

01:34:42.2

01:34:42.2

00:00:00.0
00:00:00.0

2

10

Černý Jan / Kohout Pavel
Citroën C2 R2 Max 

A/6
1

01:35:23.3

01:35:23.3

00:00:41.1
00:00:41.1

3

28

Skoupil Jiří / Volf Jirka
Fiat Punto S1600 

A/6
2

01:35:29.2

01:35:29.2

00:00:47.0
00:00:05.9

4

25

Kneifel Milan / Blažek J.
Suzuki Ignis S1600 

A/6
3

01:35:41.2

01:35:41.2

00:00:59.0
00:00:12.0

5

24

Trojan Jiří / Trojanová Eva
Renault Clio R3 

A/7
2

01:38:10.1

01:38:10.1

00:03:27.9
00:02:28.9

6

29

Blaťák O. / Wagner Jakub
Citroën C2 S1600 

A/6
4

01:39:51.1

01:39:51.1

00:05:08.9
00:01:41.0

 

 

I třída N3 slibovala velmi napínavou a krásnou bitvu. Startovali zde pouze 3 vozy, ale zároveň to byly tři nejlepší posádky co může České mistrovství nabídnout. Nebyl zde vyložený favorit, protože Smékal, Křížek a Rada patří k tomu nejlepšímu. Bohužel pro fanouška bylo rozhodnuto teoreticky i prakticky hned po druhé rychlostní zkoušce, Martin Rada odstoupil pro technickou závadu na první testu a Petr Křížek prorazil po drobné havárii chladič na druhém měřeném testu, i když se jednalo o volný průjezd. Egon Smékal odjel zbylých 12 RZ  a po velmi kvalitních časech na jednotlivých zkouškách a třídu N3 vyhrál.

            Třída N2 měla naprosto stejný scénář. Startovali zde pouze 2 vozy a to oba z týmu SPARROW racing. Premiérově do Hondy Civic 1,6 Vti usedl Pavel Řihák navigován jeho neteří Petrou. Druhým jezdcem také s Hondou byl Michal Bartončík s Michalem Nedbalem. Úvodní měřený test vyhrál Řihák o 3 vteřinky, což slibovalo napínavé souboje do následujících zkoušek. Bohužel pro Michala Bartončíka skončila soutěž již po druhém testu, kdy jeho Hondu zazlobil alternátor a klínový řemen a Michal musel ze soutěže odstoupit. Také posádka Řiháků si užila perné chvilky, zejména na třetí zkoušce po lehkém výletu mimo trať. Do druhé etapy nastoupil v rámci systému Superally znovu Bartončík. Pro oba to znamenalo výsledkové srovnání. Pavel Řihák tak při své premiéře ve třídě N2 vyhrál.

V rámci neoficiálního sobotního měření na šesti měřených úsecích porazil Řihák  Bartončíka o 3,7 vteřiny.

 

Hned příští týden zamíří tým SPARROW racing na sever naší země. Na letošním ročníku rally Krkonoše bude za zlínský tým startovat 6 posádek v čele s Petrem Trnovce a Vaškem Dunovským.

-t-

     honda civic            Pronájem (Rent) Peugeot 208 VTi R2             skoda fabia s2000



Aktuální podnik


Valašská rally
23.3. - 25.3. 2018

Facebook


© 2012 www.sparrow.cz | Code by: PC servis Zlín