www.sparrow.czwww.sparrow.cz

czech english deutch poland

Pačejovské vodní pólo

Po roční odmlce se vrátila do kolotoče MČR ve sprintrally Pačejovská Agropa. Tento podnik nepatří mezi oblíbené podniky týmu Sparrow racing, přesto do Pačejova vyrazily posádky našeho týmu v hojném počtu. Na startu se objevila hned šestice jezdců, včetně dvou absolutních nováčků za volanty. Jiří Vantuch a Petra Filipová se představili premiérově v rámci poháru ve třídě SA2. Startoval i Václav Lichovník a Patrik Rujbr (třída N2), další body si chtěl v boji o titul ve skupině A připsat Vašek Dunovský s Ignisem. První desítku absolutně měl v plánu atakovat Petr Trnovec s jeho EVO IX.

              Hodně vrásek na čele všem v sobotu ráno udělalo počasí. Déšť od brzkého rána dokonce postupně zesiloval a na některých úsecích rychlostních zkoušek vytvořil dokonalý bazén. O volbě pneumatik bylo rozhodnuto hned ráno a tak se obouvalo to nejmokřejší co bylo.


 

            Vašek Dunovský se spolujezdcem Petrem Machů nastupovali na start v roli vedoucí posádky skupiny A. Bohužel tentokrát se moc kilometrů nesvezli. Zhruba v půlce první zkoušky na brzdách do retardéru doslala jejich Suzuki smyk a roztočila se. Zastavil je až příkop, který poškodil pouze zadní část vozu. V blízkosti se nenacházelo dostatečné množství diváků, kteří by pomohli posádce se vrátit zpět na trať a tak byla posádka nucena vzdát závod.

 

 

            Petr Trnovec odstartoval do soutěže dobře. Na prvním měřeném testu si po opatrnějším začátku připsal čtrnáctý čas absolutně. Ale také on se v okolí Pačejova moc nesvezl. Hned na druhé rychlostní zkoušce udělal chybu v přírodním retardéru ve vojenském prostoru. Najel na schovaný pařez v trávě a ten ho katapultoval na střechu. Diváci posádku zeleno-bílého Mitsubishi převrátili zpět na kola přes „nepoškozenou“ stranu, ale Evo devítka nebyla schopna již pokračovat v soutěži. 

            Třetím do patry byl Václav Lichovník. Ten musel soutěž opustit po třetím testu, na kterém pomačkal předek své Hondy o betonový plot, kde prorazil chladič. Lichovník odstoupil ze čtvrté pozice ve třídě N2, když „zazářil“ zejména na druhé rychlostní zkoušce, kterou ve třídě vyhrál.

 

 

            Čest týmu zachraňoval v MČR Patrik Rujbr se spolujezdcem Josefem Pížou. Patrik si odbyl svou malou premiéru. Poprvé totiž startoval s Hondou na vodě. Tomu ale vůbec nenasvědčovali výsledky.  Úvodní test vyhrál, na trojce byl třetí, což mělo za výsledek po první sekci průběžnou druhou pozici ve třídě N2 s půlminutovou ztrátou na prvního Pelecha a půl minutovým náskokem na třetího Holíka. Ve zbytku soutěže se rozhodl Patrik jet hlavou a po několika solidních časech obsadil konečnou druhou příčku ve třídě N2. 

            V Poháru České republiky ve třídě SA2 ve velmi náročných podmínkách při své premiéře dokončil Jiří Vantuch Pačejovskou Agropu na třetím místě a Petra Filipová obsadila příčku čtvrtou.

 

 

Následujícím podnikem pro tým SPARROW RACING bude domácí BARUM CZECH rally 2010, kde se představí se všemi sedmi soutěžními vozy.


     honda civic            Pronájem (Rent) Peugeot 208 VTi R2             skoda fabia s2000



Aktuální podnik


Rally Košice (SVK)
20.10. - 21.10. 2017

Facebook


© 2012 www.sparrow.cz | Code by: PC servis Zlín