www.sparrow.czwww.sparrow.cz

czech english deutch poland

Českokrumlovská smůla

Po vydařeném brněnském sprintu, kde všechny vozy Sparrow racing teamu přejeli cílovou rampu bez škrábance, zažil tým na jihu Čech zcela odlišnou soutěž. Ve zlínském týmu se v Krumlově představili i dvě zbrusu nové posádky. Do Hondy Civic 1,6 Vti za volant usedl tentokrát Martin Barták se spolujezdcem Vlastimilem Dědicem, s jinou Hondou startoval nově ve třídě N2 Miroslav Zapletal, který na sedadlo spolujezdce tradičně posadil Přemysla Korejse. O vítězství se přijeli poprat taky Jaromír Tarabus a Daniel Běhálek.
Právě Tarabus a Běhálek hned od úvodní RZ začali svádět tradiční vyrovnané souboje s největšími konkurenty ve své třídě. Tarabus dokázal vyhrát první dvě rychlostní zkoušky a vypracovat si drobný náskok. Dan Běhálek měl po druhé RZ figurovat na místě třetím, ale z důvodu trošku rychlejšího průjezdu časovou kontrolou, do které musel poté couvat dostal penalizaci 180 sekund, což v té chvíli znamenalo až sedmé místo s hrozivou ztrátou na prvního. Hned první zkouška také zastavila Miroslava Zapletala, který v jedné z příkop narazil na velký kámen a utrhnul pravé přední kolo. Martin Barták se usadil na místě čtvrtém, kde s přehledem za zády držel jak Bartončíka, tak Koukolu. Jaromír Tarabus dokázal vyhrát pátou, šestou a sedmou rychlostní zkoušku a přenocoval na prvním místě s náskokem necelých devíti vteřin. Dan Běhálek byl čtvrtý se ztrátou čtyř minut, Martin Barták šel spát na místě šestém.
Do sobotní náročné etapy, kde na posádky hned jako úvodní test čekali Malonty si nejlépe přivstal Jaromír Tarabus. Tuto RZ vyhrál s náskokem třinácti vteřin na Sedláčka, což celkově znamenalo již vteřin 22. Po druhém průjezdu RZ 10,11 (Malonty II, Zátoň II) se ztenčil náskok Tarabuse na pouhých 6 vteřin, ale RZ Zátoň znamenala stop pro Martina Bartáka, který po výletu mimo trať opřel Hondu o několik smrků a s tou se již nedalo pokračovat. Boj o vítězství se ve třídě N2 rozhodl na RZ 13 (Kohout), kde měl Jaromír Tarabus velkou smůlu, když chytl defekt pravého předního kola, což v cíli znamenalo již nedostižnou ztrátu třiceti vteřin. Dan Běhálek figuroval na místě čtvrtém s velkou ztrátou na třetího Trojana a s velkým náskokem na pátého Koukolu. Předposlední rychlostní zkoušku opět vyhrál Tarabus, ale chyboval zde právě Běhálek, který po výletu mimo trať poškodil vůz skoro stejně jako na Valašské rally. Poslední patnáctou zkoušku projel s poškozeným vozem jen na blinkry. Ztratil zde skoro sedm minut, a to znamenalo propad na celkově pátou příčku ve třídě N2. Na posledním testu zkoušel ještě zatáhnout i Mira Tarabus. RZ vyhrál s náskokem 15 vteřin, ale v celkovém součtu mu chybělo šest vteřinek na místo první. Ve skupině N bylo pořadí na prvních dvou místech stejné jako v N2 to znamenalo, že posádka Jaromír Tarabus Igor Norek si z Českého Krumlova odvezla i pohár za druhé místo ve třídě N.
O spravení chuti se bude pokoušet Jaromír Tarabus i Dan Běhálek na červencové Rally Bohemia.

     honda civic            Pronájem (Rent) Peugeot 208 VTi R2             skoda fabia s2000



Aktuální podnik


Rally Košice (SVK)
20.10. - 21.10. 2017

Facebook


© 2012 www.sparrow.cz | Code by: PC servis Zlín