www.sparrow.czwww.sparrow.cz

czech english deutch poland

Vydařený Pelhřimov…

Na závodech v Pelhřimově – memoriálu Tomáše Vojtěcha nechyběla posádka Rallyesportu Poděbrady Václav Dunovský – Jiří Stross. Nastoupili tradičně s Hondou Civic 1,6 Vti. Týmovými kolegy ve Sparrow racing teamu pro tento podnik a zároveň velkými soupeři byli Jan Šlehofer se Zbyňkem Soběhartem a také Ladislav Henzl s Petrem Čečilem (využívající pomoc mechaniků Sparrow). Ve třídě N2 ale také nechyběli rychlí Kulda s Marouškovou, ve sprintech debutující Čermák s Fišerem a další. V „enkách“ startovali ostřílení borci jako je Stejskal s Králem, Smékal s “Dreslíkem“ či Roubíček s Hovorkou.

Rychlostní zkoušky byly hezké byť spíše rychlejšího charakteru. Střídaly se úzké a široké asfalty, většinou nerozbité, nechyběly ani krátké šotolinové úseky.

Páteční večer patřil slavnostnímu představení všech posádek, ale hlavně uctění památky Tomáše Vojtěcha. Bylo velmi sympatické jaké množství lidí se v Nové Cerekvi u pomníčku sešlo.

Ráno byla Honda obuta na slicky v poměru tvrdé vpředu a středně tvrdé vzadu. V kufru se vezla dvě intermedia, protože obloha hrozila deštěm.

RZ 1 start byl vzdálen pár set metrů od servisní zóny, tudíž pneumatiky nebylo možné zahřát. Výsledkem byla lehká krize na brzdách v prvním odbočení. Objevili se problémy s levým zadním ložiskem, které ovšem neměly na čas žádný vliv.

RZ 2 celkem krátký, ale velmi pěkný test zvládli kluci bez problémů a v solidním čase.

RZ 3 nejdelší vložka soutěže se nevyvedla hlavně v začátku, který byl dle slov posádky vlažný, ale v lese hodně uklouzaný.

V následném servisu byl vůz zkontrolován a přední pneumatiky vyměněny za nové. Rozestupy ve třídě i ve skupině byly minimální, takže se dal očekávat tuhý boj.

RZ 4 zde havaroval Stejskal s Králem a stejně jako naši posádku, tak i několik dalších zbrzdil velmi předčasně mávající pořadatel, nutno ale dodat, že je dobře, že vůbec mával a snažil se tak předejít problému.

RZ 5 zde měli kluci velké štěstí, protože asi v půlce vložky opustili na brzdách trať. V tom místě ale nebylo nic „tvrdého“ a tak mohli bez problémů nastartovat, vycouvat a pokračovat dál. „Zkoušel jsem začít brzdit ještě dál, ale najel jsem na prach a už jsme se vezli“ komentoval situaci jezdec.

RZ 6 se povedla podle představ a i čas tomu odpovídal.
Po polovině soutěže držela naše posádka vedení ve třídě N2 a druhé místo ve skupině N. V servisu proběhla kontrola problémového ložiska a příprava vozu na závěrečné kolo. Obrovskou dávku smůly si ale vybrali Honza Šlehofer se Zbyňkem Soběhartem.

RZ 7 + RZ 8 obě vložky proběhly bez problémů, pouze s malým vyjetím k obilí na jednom z odbočení. Po této vložce z technických důvodů odstoupili Henzl s Čečilem.

RZ 9 na startu testu bylo sucho, ale zhruba ve třetině začalo hustě pršet. Všichni z čela skupiny N i třídy N2 to měli ale stejné, takže bylo důležité neudělat chybu a dovézt auto do cíle. To se i s probržděním a opakovaným projetím jednoho z retardérů povedlo.

Náš tým tak může být spokojen s prvním místem v N2 před nováčky Čermákem s Fišerem a v této třídě se zabydlujícími Kuldou s Marouškovou i v Junior2000. V enkách dokončili Vašek s Jirkou jako druzí za vítěznými Smékalem a Dreslerem a před posádkou Štefan – Grimmer.

„Soutěž byla pěkná, hodně záleželo na rozpisu, navíc to bylo hodně vyrovnané a vzhledem k tomu, že jsme dobrá parta, tak se závodilo moc dobře.“ zhodnotili oba členové posádky a děkují týmu, mechanikům, partnerům a fanouškům - „byli jste super!“

     honda civic            Pronájem (Rent) Peugeot 208 VTi R2             skoda fabia s2000



Aktuální podnik


Valašská rally
23.3. - 25.3. 2018

Facebook


© 2012 www.sparrow.cz | Code by: PC servis Zlín